Lottdragningen är i anslutning till årsmötet som äger rum i februari varje år. Detta berättas mer om inför varje årsmöte i de kommande numren av Vallentunapaletten. Lottdragningen sker bland dem som varit medlemmar i föreningen under året som gått. Personer som varit medlemmar de senaste 5 åren utan att vinna får extra vinstchanser. Var tredje lottdragning begränsas till denna grupp.

De som inte kan komma till utlottningen har flera alternativ att välja mellan precis som under tidigare år:

• Att ge en skriftlig fullmakt till annan närvarande person som får välja vinst för dig.
  • Att lämna in en priolista till någon av föreningens utställningsvärdar vid Vinstutställningen.
  • Liksom tidigare kan du också skicka in en digital priolista till föreningen senast dagen före årsmötet.