Föreningens vinstutställning

2 – 12 februari, 2019
Vernissage lördag den 2 februari kl 12

Besök Vinstutställningen!

Vinstutställningen visar årets inköpta konstvinster i Konstkuben, Vallentuna kulturhus den 2-12 februari 2019.
Vernissage lördag den 2 februari kl 12.

Det absolut bästa sättet att få en riktig uppfattning om årets alla vinster är att besöka Vallentuna konstförenings vinstutställning i Konstkuben och där ta del av vinsterna som lottas ut. Där är det lättast att bedöma vilka du tycker bäst och sämst om och rangordna vinsterna i en priolista.

Utställningen har samma öppettider som biblioteket och är bemannad med värdar kl 16-18 på vardagar och kl 12-16 på lördagar och söndagar. Om du kommer när utställningen är bemannad kan du få en priolista av värden. Du kan sedan lämna tillbaka denna priolista efter att du har rangordnat alla vinsterna och fyllt i ditt namn, eventuell e-postadress, telefonnummer och medlemsnummer. Kommer du inte ihåg ditt medlemsnummer kan värden hjälpa dig med det.

Nytt för i år är att du också kan skicka in en digital priolista till föreningen senast dagen före årsmötet. Läs mer här >

Du kan också ladda ner årets priolista här och själv skriva ut den.

Till Vinster 2019 ->