5-15 februari 2022
Konstkuben, Vallentuna kulturhus.
Ingen vernissage.

Årets Vinstutställning med medlemslotteriets vinster

Under år 2021 har Vallentuna konstförening köpt 16 vinster som lottas ut vid medlemslotteriet den 15 februari 2022. Vinsterna visas i Konstkuben i Kulturhuset. Öppettiderna med närvarande värd är: Vardagar kl. 15-17, lördag och söndag kl. 13-15.

Utställningen har i viss utsträckning coronaanpassats för att begränsa nära kontakter mellan deltagare och följa de restriktioner som gäller för allmänna sammankomster. Därför kommer ingen vernissage eller något utställningssamtal att genomföras. Uppgifter om alla vinster och konstnärer kan ses i dokument på hemsidan och i Konstkuben.

Några särskilda besöksregler för att minska smittspridningen gäller inte för Vinstutställningen i Konstkuben. Den räknas som en del av biblioteket och som en allmän plats. Inte som en konsthall.

Till värden kan du lämna din priolista med dina vinstval, och du kan också få tomma priolistor av värden att fylla i. Värden kan naturligtvis hjälpa dig med allmänna frågor, t. ex om ditt medlemsnummer och om du är med på extrachansdragningar. De digitala priolistorna, men inte de på papper, måste vara inlämnade den 14 februari, dagen före årsmötet och lotteriet.

Vinster 2022 →
Till priolistorna →