Årets Vinstutställning med vinster för medlemslotteriet

9 februari  – 15 februari 2021,
Galleri Freja, Skördevägen 9, Vallentuna centrum.

Under år 2020 har Vallentuna konstförening inköpt 16 vinster som lottas ut vid medlemslotteriet den 16 februari 2021.

Eftersom Konstkuben kommer att vara stängd åtminstone t o m den 7 februari kommer Vinstutställningen istället äga rum i Galleri Freja. Öppettiderna med närvarande värd är: Vardagar kl. 15-17, lördag och söndag kl 12-16.

Särskilda besöksregler har vidtagits för att minimera smittriskerna: Högst 2 besökare plus värden får samtidigt vistas i lokalen. Om besökare kommer i par/från samma hushåll får högst 3 besökare plus värden samtidigt vara i lokalen. Andra arrangemang och tillgänglig handsprit ordnas för att minska smittriskerna.

Till värden kan du lämna din priolista med dina vinstval, och du kan också få tomma priolistor av värden att fylla i. Värden kan naturligtvis hjälpa dig med allmänna frågor, t. ex om ditt medlemsnummer och om du är med på extrachansdragningar. Priolistorna måste vara inlämnade den 15 februari, dagen före årsmötet och lotteriet.

De 16 vinsterna kan du se här på hemsidan och priolistorna kan du läsa om och se här .